05Pentru foarte mulţi copii interacţiunea cu alţi copii, în locuri în care supervizarea din partea unui adult este mai redusă (în curtea şcolii, pe terenul de sport, în pauze, în vestiare sau pe drumul spre casă), reprezintă o lecţie de viaţă foarte dureroasă.

Citește mai departe...

04Marketingul în școlile românești pare să fie o noutate. Atragerea elevilor a constituit, pentru marketingul practicat în școlile din țările dezvoltate, obiectivul central pentru mult timp. Acum, marketingul este util mai ales pentru atragerea resurselor financiare, îmbunătățirea imaginii și

Citește mai departe...

03Scopul acestei cercetări constă în identificarea unor metode și tehnici care să asigure coeziunea grupului de elevi.
Obiective urmărite:
# determinarea tipului de comunicare pentru fiecare membru al grupului;
# investigarea  relaţiilor de comunicare în cadrul grupului(coeziunea grupului);

Citește mai departe...

02In the fictional world, the writer creates an imaginative projection of a certain people, caught up in the turmoil of a particular period of time. The process, similar to that of photocopying reality, implies the act of unraveling the essence of an individual through the typization of a character

Citește mai departe...

01Evaluarea face parte din procesul de învățământ și are ca scop cunoașterea și aprecierea nivelului de cunoștințe, a dezvoltării capacităților și deprinderilor elevilor, oferind o imagine și asupra competențelor și aptitudinilor profesorului. Ea este deosebit de importantă, deoarece pe baza

Citește mai departe...

ger inghetMajoritatea fenomenelor care se înscriu în această categorie se datorează temperaturii aerului. Viteza lor de apariţie fiind lentă, ele pot fi avertizate, astfel încât unele efecte pot fi diminuate. Toate fenomenele atmosferice când au valori extreme pot fi considerate fenomene de risc, totuşi

Citește mai departe...

05Unii copii sunt mai activi decât alţii şi fiecare copil poate fi la un moment dat foarte agitat, poate întâmpina dificultăţi în concentrarea asupra sarcinii, fiind uşor distras de ceea ce se întâmplă în jurul său.
Ceea ce diferenţiază copiii cu hiperactivitate de cei cu o dezvoltare normală descrişi

Citește mai departe...

mircea cel batran proiectÎn perioada 23-24 octombrie 2018, reprezentanți ai Universității din Pitești și ai Școlii Gimnaziale „Mircea cel Bătrân”, Pitești au participat la Nicosia, Cipru la cea de a patra reuniune de lucru din cadrul proiectului ERASMUS+ iDecide - An innovative toolkit for inclusive decision making

Citește mai departe...

Pagina 2 din 74

Scoli mediul rural

Scoli mediul urban

PUBLICITATE

Go to top