timSintagma „ Caragiale - contemporanul nostru” reflectă actualitatea operei scriitorului, care a creat cele mai multe tipuri din literatura română. Într-o capodoperă cum este „O scrisoare pierdută”, apare imaginea unei lumi de carnaval, ridicolă, o lume a automatismelor, a ambiţiilor şi a orgoliilor

Citește mai departe...

MOTTO: „Fiecare om are două țări, a sa și apoi Franța” (Henri de Bornier)
Studiul limbilor străine în sistemul nostru de învățământ constituie o verigă importantă.
În zilele noastre, limbile străine au devenit o condiție a unei vieți profesionale reușite. Putem observa că, a fi azi angajat într-un

Citește mai departe...

06De-a lungul timpurilor psihologii si pedagogii au considerat că dezvoltarea unui copil nu se poate realiza în lipsa jocului. Acesta îi oferă copilului posibilitatea în primul rând de a se cunoaște cât și de a se dezvolta în plan social, emoţional, fizic, intelectual.

Citește mai departe...

05„Ai răbdare!”, „Așteaptă!”, „Nu te grăbi!” sunt îndemnuri pe care le folosim atunci când copiii devin agitați și vor să reacționeze cât mai repede, la primul impuls, ceea ce nu aduce întotdeauna rezultate prea bune. Harvey Karp, autorul unor cărți foarte cunoscute precum „Cel mai fericit copil din

Citește mai departe...

04Conform unui studiu al unor universități din statul american Illinois, termenul ”tehnointerferență” se definește ca fiind întreruperea repetată a interacțiunii reciproce dintre două persoane, întrerupere cauzată de dispozitive electronice.

Citește mai departe...

03În orice sistem de educaţie, învăţarea ar trebui să se construiască pe următorii piloni aflaţi  în interacţiune directă: „a învăţa să ştii”, ”a învăţa să faci”, „a învăţa să faci împreună”, „a învăţa să fii” (J. Delors) şi „a învăţa să te transformi pe tine însuţi şi să schimbi societatea”

Citește mai departe...

02Activitățile de desen, pictură și modelaj sunt cele mai îndrăgite activități ale copiilor și acestea fac parte din preocupările lor de zi cu zi.
Scopurile activităților de desen, pictură și modelaj se centrează pe dezvoltarea capacității creatoare a copiilor:

Citește mai departe...

01Consilierea educaţională nu este o activitate ocazională, ci reprezintă un domeniu foarte larg, în care profesorii pot aduce ceva nou de fiecare dată, fără a se repeta, prin realizarea unor activităţi care vin în sprijinul nevoilor elevilor şi adaptării acestora la modificările sociale.

Citește mai departe...

Pagina 9 din 83

Scoli mediul rural

Scoli mediul urban

PUBLICITATE

Go to top