Despre dragoste nu se strigă! Se povestește, se spune, se ascultă, se simte, dar nu se strigă. Și nici nu se fuge de dragoste. Se acceptă cu bucurie, cu recunoștință, cu iubire. Se răspunde la Iubire cu iubire. Căci Dumnezeu este Iubire.... Religia promovează iubirea, blândețea, bunătatea

Citește mai departe...

Pentru a înflori în toată bogăţia sa de petale, culori şi parfum, cireşul, mărul, piersicul trebuie îngrijiţi cu toată dragostea de buni cunoscători, încă de la plantare, pe tot parcursul anilor.
Şcolarul mic este pomul tânăr care se pregăteşte să înflorească prima oară, pentru a-şi continua, an de

Citește mai departe...

În nicio altă profesie nu este mai oportună cerinţa ca interacţiunea dintre carieră şi vocaţie să fie cât mai aproape de perfecţiune. Toate celelalte profesii depind de activitatea învăţătorului, fiindcă el creează acele însuşiri în substanţa cea mai delicată şi mai nobilă – omul, de care acesta

Citește mai departe...

În ultimele decenii, instituția școlară a căzut într-o profundă criză de sens și de compatibilitate cu direcția devenirii sociale. Totuși, drumul de la certitudine la incertitudine în pedagogie este sinonim cu deplasarea accentului de pe dimensiunea instrumentală a formării (materiile de

Citește mai departe...

Dès son plus jeune âge, l’enfant est fasciné par les images et dès les premiers mois déjà, le bébé ne reste pas indifférent à l’image. Dans un premier temps, elle attire son attention, son regard, et très vite elle va le surprendre et le questionner. Cet intérêt porté à l’image doit être pris en

Citește mai departe...

MOTTO:„Familia este chiar contextul evoluţiei indivizilor pe parcursul întregii vieţi, de la naştere şi până la moarte. Rădăcinile şi roadele arborelui familial se hrănesc şi se transmit şi transgeneraţional, iar dacă ele sunt amare,  gustul existenţei se alterează de la predecesori la urmaşi

Citește mai departe...

Este un fapt bine cunoscut că procesul de învăţământ se realizează prin şi pentru comunicare, fiind, în ultimă instanţă, un act de comunicare.
Comunicarea, la rândul său, conţine prin ea însăşi potenţial educativ: transmitere de cunoştinţe; formarea gândirii şi facilitarea operaţiilor intelectuale

Citește mai departe...

,,Cel care este maestru în educaţie poate schimba faţa lumii’’. Leibnitz
Conceptul de management educaţional (pedagogic) desemnează activitatea psihosocială de conducere superioară a unui sistem de învăţământ.
Această activitate trebuie să abordeze eficient funcţionalitatea socială de ansamblu a

Citește mai departe...

Pagina 78 din 93

Scoli mediul rural

Scoli mediul urban

PUBLICITATE

Go to top