39Creativitatea este o floare atât de delicată, încât elogiul o face să înflorească, în timp ce descurajarea o înăbuşă, aceasta chiar înainte ca ea să poată fi transformată în floare”. (A. Osborne)

Citește mai departe...

37Deficiențele de învățare apar atunci când performanțele școlare ale copilului sunt scăzute în raport cu așteptările pentru vârsta și inteligența sa. Acestea se bazează pe o întârziere în dezvoltare și pe un fond neurologic moștenit sau provocat în anumite situații. Deși mulți copii mai au din când

Citește mai departe...

35De cele mai multe ori ne întrebăm: ,,Ce-i face pe copii mai descurcăreţi, mai inventivi și mai flexibili?”
Un învăţământ de calitate este acela în care toţi copii, indiferent de mediul de provenienţă şi de nivelul dezvoltării intelectuale, sunt sprijiniţi şi încurajaţi în dezvoltarea lor.

Citește mai departe...

32Sfânta Liturghie este „tot ceea ce ar trebui să ştim urgent pentru mântuire”, după cum afirma părintele Dumitru Stăniloae. Este tot ceea ce putem oferi în dar lui Dumnezeu, fără prea mult efort. Este tot ceea ce putem primi de la Dumnezeu pentru a ne sfinţi. Într-un cuvânt, este viaţă din Viaţă

Citește mai departe...

30Abordarea sistemică a cunoştinţelor, formarea capacităţilor şi a conceptelor pot fi realizate prin înlocuirea modelului clasic de configurare a lecţiei cu alte structuri, cu utilizarea unor metode şi tehnici de predare-învăţare-evaluare mai eficiente. În acest sens, ne vom referi la metode de

Citește mai departe...

28Prezentarea cazului: preşcolarul  I.E.,  de 6 ani, cu cerinţe educative speciale.
Prezentarea familiei: familia manifestă interes scăzut pentru rezultatele copilului la grădiniţă; comunicare deficitară cu grădiniţa.

Citește mai departe...

Studiu
26În calitate de profesor de biologie, dar şi de profesor de educaţie pentru sănătate, am avut prilejul să studiez obiceiurile alimentare ale elevilor, în cadrul activităţilor specifice efectuate cu aceştia.

Citește mai departe...

24Calculatorul a devenit în ultimii ani un obiect prezent în aproape toate casele și instituțiile din România.
Tot mai mulţi părinţi îşi lasă copiii să folosească computerul încă de la vârste fragede. Calculatorul, tableta sau telefonul devin astfel un prieten de nedespărțit al copilului, un

Citește mai departe...

Pagina 8 din 72

Scoli mediul rural

Scoli mediul urban

PUBLICITATE

Go to top