10Participarea elevilor la proiecte colaborative de tip eTwinning favorizează dezvoltarea competenţelor sociale şi civice  şi valorifică avantajele folosirii TIC. În plus, derularea unui proiect european implică participarea la activităţi desfăşurate în grupuri de lucru, care promovează dialogul

Citește mai departe...

09Copii care își văd părinții de două ori pe an, copii care învață în altă limbă decât cea maternă și care pierd, uneori, lupta pentru a ține pasul cu colegii lor vorbitori nativi, copii care se întorc în sistemul de învățământ românesc după ce au studiat în altă țară, în altă limbă și în alt sistem

Citește mai departe...

08Un rol deosebit de important pentru reuşita în viaţă îl are educaţia. Prin educaţie ca fenomen social, înţelegem transmiterea experienţei de viaţă de la o generaţie la alta, cunoaşterea bunelor maniere şi comportarea în societate conform cu aceste deprinderi.

Citește mai departe...

07Fiecare copil este unic, diferit, iar acest lucru îl face să fie special și de aceea abordarea lui trebuie să fie holistica( comprehensivă sub toate aspectele sale). Există câteva lucruri importante,comune tuturor copiilor de care e nevoie să se țină cont: toți au nevoie de dragoste, de hrană, de

Citește mai departe...

05A. Obiective sectoriale majore ale procesului de eficientizare în învățământul preuniversitar
1) Organizarea și funcționarea școlilor.
2) Conducerea și administrarea unităților de învățământ:

Citește mai departe...

04Este de necontestat faptul că şcoala pregăteşte elevul pentru viaţa în care urmează să intre, pentru îndeplinirea rolului său în societate, în muncă, pentru a-şi face datoria faţă de el şi faţă de societate, de familie. A fi „un bun cetăţean” înseamnă a avea iniţiativă şi a întreprinde pe cont

Citește mai departe...

03Diferenţierea instruirii prin intermediul metodologiei didactice constă în adoptarea unor modalităţi de lucru variate, conjugate, cu conţinuturi nuanţate, toate în măsura în care se manifestă diferenţe individuale între elevii aceleiaşi clase.
În acest sens, două tehnici devin tot mai des utilizate

Citește mai departe...

02«Dacă îmi spui, o să uit, dacă îmi arăţi, o să ţin minte, dar dacă mă implici, o să înţeleg.»
 ”Niciunei persoane nu i se poate lua dreptul la educație. În exercițiul oricărei funcțiuni pe care și-o asumă, legată de educație și formare, statul trebuie să respecte dreptul părinților de a

Citește mai departe...

Pagina 8 din 74

Scoli mediul rural

Scoli mediul urban

PUBLICITATE

Go to top