14Opera lui Mihail Sadoveanu, „cu dimensiunile ei ciclopice, reprezentând cel mai complex şi mai bogat univers spiritual din întreaga literatură română” (Pompiliu Marcea ) cuprinde nenumărate tipuri de personaje feminine. Antigona, Fedra, Elena din Troia, Ofelia, Lady

Citește mai departe...

12Profesorul, factor definitoriu în educație, urmăreşte apariţia şi stabilizarea unor relaţii optime între activitatea de predare şi cea de învăţare potrivit particularităţilor de vârstă şi individuale ale elevilor şi condiţiile concrete unde are loc această învăţare.

Citește mai departe...

08Sistemul de învăţământ românesc, blamat în numeroase medii, supus cel puţin anual unor „reforme” sistematice, ce îşi propun etern să-l alinieze standardelor europene, încă generează elevi premiaţi la concursuri internaţionale, absolvenţi merituoşi, ce

Citește mai departe...

07Creativitatea este o stare de spirit, o manieră de a privi noul sau necunoscutul, o modalitate de a pune probleme sau de a imagina soluţii, de a crea opere de artă sau de a-ţi trăi viaţa. Creativitatea ţine de natura noastră şi avem nevoie de ea pentru a reacţiona în faţa

Citește mai departe...

06Organizarea  muzeului şcolar de istorie reprezintă o  activitate importantă în orice unitate de învățământ din România.
Desigur, pentru o asemenea activitate se apelează la copii pentru a aduce materialele strânse pe parcursul excursiei (fotografii, cărţi

Citește mai departe...

05Toţi copiii au ceva de spus astăzi şi vor avea o contribuţie mâine în lumea adulţilor. Fiecare este caracterizat de un ritm şi un stil de învăţare.
O preocupare majoră a fiecăruia dintre noi este cunoaşterea reală a individualităţii elevilor cu care lucrăm, fapt care conduce la o

Citește mai departe...

04,,Matematica este arta de a da acelaşi nume unor lucruri diferite” (Poincaré), ,,este o ştiinţă a analogiilor “(Banach), un adevărat triumf al metaforei, care ne permite să ne mişcăm între diferite niveluri de abstracţie şi generalitate.
Este un lucru de necontestat faptul

Citește mai departe...

03Suntem, de-a lungul întregii noastre vieţi, evaluatori şi evaluaţi. Dintr-un fenomen firesc al vieţii, benefic pentru individ şi societate, şcoala a transformat evaluarea într-o sursă de stres, cu efecte pe termen lung asupra personalităţii noastre şi a evoluţiei societăţii.

Citește mai departe...

Pagina 7 din 62

Scoli mediul rural

Scoli mediul urban

PUBLICITATE

Go to top