05„Ai răbdare!”, „Așteaptă!”, „Nu te grăbi!” sunt îndemnuri pe care le folosim atunci când copiii devin agitați și vor să reacționeze cât mai repede, la primul impuls, ceea ce nu aduce întotdeauna rezultate prea bune. Harvey Karp, autorul unor cărți foarte cunoscute precum „Cel mai fericit copil din

Citește mai departe...

04Conform unui studiu al unor universități din statul american Illinois, termenul ”tehnointerferență” se definește ca fiind întreruperea repetată a interacțiunii reciproce dintre două persoane, întrerupere cauzată de dispozitive electronice.

Citește mai departe...

03În orice sistem de educaţie, învăţarea ar trebui să se construiască pe următorii piloni aflaţi  în interacţiune directă: „a învăţa să ştii”, ”a învăţa să faci”, „a învăţa să faci împreună”, „a învăţa să fii” (J. Delors) şi „a învăţa să te transformi pe tine însuţi şi să schimbi societatea”

Citește mai departe...

02Activitățile de desen, pictură și modelaj sunt cele mai îndrăgite activități ale copiilor și acestea fac parte din preocupările lor de zi cu zi.
Scopurile activităților de desen, pictură și modelaj se centrează pe dezvoltarea capacității creatoare a copiilor:

Citește mai departe...

01Consilierea educaţională nu este o activitate ocazională, ci reprezintă un domeniu foarte larg, în care profesorii pot aduce ceva nou de fiecare dată, fără a se repeta, prin realizarea unor activităţi care vin în sprijinul nevoilor elevilor şi adaptării acestora la modificările sociale.

Citește mai departe...

16Învățământul preșcolar este ca o primă treaptă a educației, pentru că urmărește numeroase obiective generale și specifice în plan cognitive, afectiv și psihomotor.
Perioada preșcolară reprezintă etapa de fundamentare a construcției personalității copilului și de dezvoltare a acestuia, acum se

Citește mai departe...

14Termenul de creativitate îşi are originea în latinescul „creare” = a naşte, a zămisli, a crea, a făuri. Ca notă definitorie a creativităţii este noutatea. Orice proces prin care se produce ceva nou (o idee, un obiect, o nouă formă de organizare a vechilor elemente), poate fi considerat creator.

Citește mai departe...

11Copilăria timpurie reprezintă cea mai importantă perioadă din viața unui individ prin consecințele durabile pe care le are asupra dezvoltării ulterioare a acestuia. Ideea este că fiecare copil este unic, iar unicitatea lui reprezintă punctul de plecare în toate deciziile luate în privința lui, cu

Citește mai departe...

Pagina 6 din 80

Scoli mediul rural

Scoli mediul urban

PUBLICITATE

Go to top