05Consilierea şcolară trebuie să fie parte integrantă a sistemului educaţional şi să fie compatibilă cu interesele formative ale procesului didactic. Ca activitate interdisciplinară, consilierea este centrată pe nevoile persoanei/persoanelor consiliate, este o acţiune de învăţare şi dezvoltare cu rol

Citește mai departe...

04An Arabian proverb says: ‘if you want to avoid a war, learn a language’.
I think this proverb reflects the best the real importance of learning foreign languages. This way, one can draw the conclusion that learning a foreign language is identical to creating a bridge between people and cultures

Citește mai departe...

03O prezentare PowerPoint este alcătuită dintr-un set de diapozitive dispuse liniar, prin intermediul cărora sunt transmise diferite informații, ce pot fi însoțite de imagini sau scurt-metraje, cu sau fără fond muzical tranziții animate etc. Nu vom insista asupra detaliilor tehnice de realizare

Citește mai departe...

18Copilul învaţă cu preponderenţă din contactul său cu mediul fizic şi social. Relaţia pe care acesta o are cu mediul, răspunsul pe care îl primeşte la interacţiunile pe care le iniţiază sau le stabileşte în demersul său de explorare şi experimentare sunt definitorii pentru

Citește mai departe...

Reguli pentru o evaluare reuşită!
17# Faceţi din evaluare o sărbătoare a reuşitei şi o apologie a progresului;
# Apreciaţi, întăriţi şi marcaţi orice progres realizat de elevi;

Citește mai departe...

16Îmbinarea activităţilor de muncă, cu unele elemente specifice contextului de joc şi creaţie, generează o mare atracţie pentru copii şi are efecte formative multivalente în pregătirea armonioasă a copilului pentru viaţă, pentru muncă şi creaţie…
Prin activităţile practice realizate

Citește mai departe...

15ctivităţile extracurriculare organizate de grădiniţă au conţinut cultural, artistic, spiritual, ştiinţific, tehnico-aplicativ, sportiv sau sunt simple activităţi de joc sau de participare la viaţa şi activitatea comunităţii locale. Activităţile extracurriculare de masă reprezintă activităţi care

Citește mai departe...

10Multiculturalitatea este definită, în linii mari, ca fiind însumarea mai multor caracteristici, credinţe, convingeri şi orientări ale indivizilor, într-un spaţiu relativ restrâns, care se află sub protecţia guvernelor şi a organizaţiilor internaţionale. Astfel

Citește mai departe...

Pagina 5 din 62

Scoli mediul rural

Scoli mediul urban

PUBLICITATE

Go to top