01Când alegeţi şcoala sau grădiniţa încercaţi să nu vă lăsaţi influenţaţi de zvonurile şi bârfele „din cartier”. Cele mai corecte informaţii se obţin direct de la sursă. Totodată, nu mergeţi pe ideea împărtăşită, din păcate, de mulţi părinţi, că nu contează mediul, că nu contează unde, copilul bun

Citește mai departe...

36Educația non - formală este o parte din domeniul politicii educaționale de la finalul anilor ՚60 și începutul anilor ՚70. Fundament pe o definire prin excluziune, raportată la ceea ce este  în mod tradițional considerat educație – formală, conceptul de educație non – formală a început să fie

Citește mai departe...

35# Aplicație pe studiul diatezei verbale
Apropiată de problematizare, învăţarea prin descoperire este o metodă de factură euristică şi constă în crearea condiţiilor de reactualizare a experienţei şi a capacităţilor individuale în vederea desluşirii unor noi situaţii problemă. Este o metodă didactică

Citește mai departe...

34Mai mult decât pericolul hiperactivităţii, marea majoritate a copiilor riscă să manifeste sindromul televizorului: petrec o mare parte din timpul lor liber aşezaţi în faţa televizorului sau a ecranului jocurilor video, ronţăind continuu chipsuri şi gustări.

Citește mai departe...

33- Ce este comunicarea interpersonală?
Comunicarea interpersonală este caracteristica cea mai importantă a omenirii şi , în acelaşi timp, cea mai mare realizare a sa. Este abilitatea oamenilor de  a-şi face cunoscute nevoile, dorinţele, ideile şi sentimentele.
- De ce avem nevoie de comunicare

Citește mai departe...

31Formarea competenței profesionale a unui absolvent este asigurată prin instruirea sa complexă și progresivă, pornind de la problemele generale ale profilului spre cele specifice unui grup de meserii. Astfel, studiul diferitelor discipline de specialitate și efectuarea activităților practice

Citește mai departe...

26MOTTO: “Bine nu poţi vedea decât cu sufletul; ceea ce este esenţial este invizibil pentru ochi.” Antoine de Saint-Exupery
Problemele legate de şcoală şi educaţie constituie  esenţa vieţii de familie. În societatea contemporană, adolescenţii trec printr-o perioadă critică, pricinuită de lipsa

Citește mai departe...

25Violenţa elevilor în mediul școlar este atât un fenomen cu care se confruntă astăzi școala în general, cât și unul social la nivel global. Organizaţia Mondială a Sănătăţii defineşte violenţa drept „ameninţarea sau folosirea intenţionată a forţei fizice sau a puterii contra propriei persoane, contra

Citește mai departe...

Pagina 5 din 74

Scoli mediul rural

Scoli mediul urban

PUBLICITATE

Go to top