04Este de necontestat faptul că şcoala pregăteşte elevul pentru viaţa în care urmează să intre, pentru îndeplinirea rolului său în societate, în muncă, pentru a-şi face datoria faţă de el şi faţă de societate, de familie. A fi „un bun cetăţean” înseamnă a avea iniţiativă şi a întreprinde pe cont

Citește mai departe...

03Diferenţierea instruirii prin intermediul metodologiei didactice constă în adoptarea unor modalităţi de lucru variate, conjugate, cu conţinuturi nuanţate, toate în măsura în care se manifestă diferenţe individuale între elevii aceleiaşi clase.
În acest sens, două tehnici devin tot mai des utilizate

Citește mai departe...

02«Dacă îmi spui, o să uit, dacă îmi arăţi, o să ţin minte, dar dacă mă implici, o să înţeleg.»
 ”Niciunei persoane nu i se poate lua dreptul la educație. În exercițiul oricărei funcțiuni pe care și-o asumă, legată de educație și formare, statul trebuie să respecte dreptul părinților de a

Citește mai departe...

teiuleanuActivitatea de studiere a pieţei se bazează pe sondajul de opinie asupra obişnuinţelor ,preferinţelor, părerilor în materie de consum. Singura deosebire importantă dintre studiile de piaţă urmăresc în principal un efect comercial şi nu informarea publicului, păstrând secrete rezultatele, în timp ce

Citește mai departe...

castelul fermecat„Jocul este o asimilare a realului la activitatea proprie, oferindu-i acestei activităţi alimentaţia necesară şi transformând realul în funcţie de multiple trebuinţe ale eului. Iată de ce, toate metodele active de educare a copiilor mici cer să li se furnizeze acestora un material ajutător pentru

Citește mai departe...

25Dat fiind rolul pe care îl au aptitudinile în activitatea omului, necesitățile practice au generat încă din cele mai vechi timpuri un viu interes față de problema acestor particularități ale personalității.

Citește mai departe...

22Omonimele reprezintă un grup de corpuri fonetice identice ce nu au un sem comun sau, altfel spus, ,,același corp fonetic trimite la doi referenți diferiți” (N. Forăscu, op.cit., pag.61).

Citește mai departe...

(Studiu de specialitate)             
20C’est à partir de 1840 que l’enseignement des  langues vivantes a été introduit dans l’enseignement officiel français. Le long des années, plusieurs méthodologies ou méthodes d’enseignement d’une

Citește mai departe...

Pagina 5 din 71

Scoli mediul rural

Scoli mediul urban

PUBLICITATE

Go to top