27Formarea competenţelor descrise prin programa şcolară nu este posibilă doar prin utilizarea unor strategii clasice de predare-învățare-evaluare. Instruirea diferenţiată individuală, pe grupe de nivel, cu ajutorul softului educaţional realizat de către educatoare, poate fi o alternativă de succes.

Citește mai departe...

26„Copilul – spunea marele pedagog elveţian Ed. Claparede - este o fiinţă a cărei principală trebuinţă este jocul … această trebuinţă spre joc este ceva esenţial naturii sale. Trebuinţa de a se juca este tocmai ceea ce ne va permite să împăcăm şcoala cu viaţa, să procurăm copilului acele mobiluri de

Citește mai departe...

23,,Învăţământul orientat spre individualitatea elevului presupune dezvoltarea potenţialului inovator al pedagogului. Datorită procesului de informatizare, pedagogii au primit mijloace noi de instruire şi un mediu nou pentru organizarea şi dirijarea procesului instructiv, care provoacă elevii să

Citește mai departe...

22Motto: ‘Without grammar very little can be conveyed, without vocabulary nothing can be conveyed.’ (David Wilkins)
Changes are quick and inevitable in the 21st century. The need to teach in general and teach English language to young learners effectively in particular is the challenge posed to all

Citește mai departe...

21Science has always been a very difficult and complex subject from every aspect, but a technology is advancing at an amazing speed, it allows us to take a closer view to the world of knowledge. As rational beings, we haven’t only been curious to explore the world of mystery but also to question it.

Citește mai departe...

11Într-o grupă preşcolară există în mod cert diferenţe individuale privind raporturile între copii, precum şi relaţiile lor cu educatoarea. Aceste diferenţe sunt determinate de fondul lor individual moştenit prin zestrea ereditară a fiecăruia, dar şi de atmosfera din familie şi educaţia primită

Citește mai departe...

07"Gândirea există ca gândire umană numai prin creativitate"- Immanuel Kant
Creativitatea constituie una dintre problemele majore ale contemporaneităţii, devenind un "concept central" în psihologie.

Citește mai departe...

06Timpul liber a încetat să mai fie un privilegiu nobiliar, și a devenit un fel de atestat de noblețe de masă, odată cu modernitatea. Timpul liber modern, „de masă“, este însă o noțiune paradoxală. „Liber“ este de fapt prin excelență timpul individual, timpul în care nu numai că nu ești obligat să

Citește mai departe...

Pagina 4 din 62

Scoli mediul rural

Scoli mediul urban

PUBLICITATE

Go to top