În învățământul preșcolar studiul lexical merită o atenție deosebită față de cea acordată până în momentul de față, din mai multe motive: bogăția limbii române este determinată în special de bogăția și de diversitatea vocabularului ei, respectiv modificările și spectaculoasele progrese ale științei

Citește mai departe...

Gândirea laterală semnifică un mod de a gândi care urmăreşte schimbări în percepţii, concepte şi idei prin utilizarea unor instrumente specifice. Gândirea creativă este o deprindere mentală pe care oricine poate să o achiziţioneze - dacă îşi doreşte. Instrumentele gândirii laterale pot fi învăţate

Citește mai departe...

# Strategii utilizate în tratarea diferenţiată a copiilor preşcolari
În tratarea diferenţiată a copiilor, pe fondul activizării întregii grupe, am pus întotdeauna accentul pe sporirea caracterului formativ al activităţilor, prin aplicarea unor metode şi procedee activ-formative. Totodată, am căutat

Citește mai departe...

Programul educaţional alternativ “Step by Step”, denumit iniţial „Head Start”, a fost  lansat în ţara noastră în anul 1994 de către Fundaţia Sörös pentru o Societate Deschisă, după modelul introdus în Statele Unite ale Americii în anii ‘60. Din anul 1995, programul a luat numele de „Step by

Citește mai departe...

Câmpul informatic reprezintă o oportunitate de carieră cu cea mai rapidă creștere. Cu toate acestea, există o scădere a ofertei de profesori și elevi interesați de informatică. Acest lucru se bazează în mare măsură pe modul în care elevii sunt expuși la tehnologia și resursele informaticii, precum

Citește mai departe...

O educaţie adevărată, reală se fundamentează în familie, apoi ea se continuă în grădiniţă şi şcoală. În primul rând ea se realizează prin puterea exemplului şi apoi prin cea a cuvântului. Tot ceea ce se săvârşeşte sub puterea copilului are efect mai puternic decât frazele moralizatoare.

Citește mai departe...

Trăim într-un ritm trepidant, într-un mediu încărcat de informaţii pentru elevii noștri care își petrec cea mai mare parte a timpului lor pe reţelele de socializare si ne străduim să îi transformăm în cei mai buni elevi la materia pe care o predăm. Dar oare nu am uitat ceva? Oare nu mai este și un

Citește mai departe...

Activităţile extraşcolare contribuie la dezvoltarea personalităţii armonioase a copiilor, pentru cultivarea înclinaţiilor şi aptitudinilor acestora de la cea mai fragedă vârstă ,la organizarea raţională şi plăcută a timpului liber.

Citește mai departe...

Pagina 4 din 80

Scoli mediul rural

Scoli mediul urban

PUBLICITATE

Go to top