escorte Panciu ieftine matrimoniale Balan fete matrimoniale Sarmasu online barbati singuri matrimoniale Sannicolau Mare zona iulius mall curve lux Giurgiu videochat Oltenita raid Popesti-Leordeni matrimoniale anunturi erotice Berca dame matrimoniale crestine Vulcan publi24 Liesti femei ea pentru el Sarichioi escorte Vidra forum publi Deva dating Dragalina ofer sex Amara matrimoniale Slatina cu poza femei pentru barbati Petrila cuplu bi Vorona Teodoru sex oral Saveni curve din Focsani femei fete din Buruenesti anunturi curve fete Targu Jiu chat swinger Urziceni fetele din Stefanesti matrimoniale Salcea cuget liber publi24 escorte Costesti raid matrimoniale Scheia matrimoniale online Deva fete ieftine Chiajna matrimoniale Cernavoda publitim placere ro Barcanesti como gravar videos do youtube no mac gay young date night in Maastricht apple rastrea y} 4 x~p{}r }u

mircea cel batran 2În perioada 1-5 aprilie 2019 s-a desfășurat în Spania (Las Gabias, Granada) al treilea curs de formare pentru profesori în educația copiilor supradotați din cadrul proiectului Erasmus + ”Transformers school. Gifted students, happy children”.

Întâlnirile  cu autoritățile locale și specialiștii în educație – “Delegacion territorial de education en Granada”, „Teachers Training Center Granada”, primarul din Las Gabias, consilierul cultural din Las Gabias și directorul colegiului „IES Montevives” din Las Gabias - au oferit informații despre sistemul educațional spaniol orientat spre promovarea educației speciale a copiilor supradotați , precum și despre  proiectele din cadrul programului Erasmus + desfășurate de partenerii noștri spanioli.
Atelierele susținute au avut ca teme “Modalitățile de identificare a elevilor supradotați” – prezentare susținută de doamna psiholog Sanda Bâtan, de la Colegiul National ”Ion C. Bratianu” Pitești, ”Profilul intelectual al profesorului care lucrează cu elevi supradotați și consilierea psihologică de specialitate a elevilor supradotați”- atelier susținut de doamna psiholog Augustina Ene, de la Școala Gimnazială ”Mircea cel Bătrân” Pitești,  “Modalități de planificare eficientă a strategiilor educaționale pentru stimularea abilităților elevilor supradotați; factori care influențează educația acestora (dezvoltarea cognitivă continuă, suportul emoțional permanent, achiziționarea strategiilor de învățare eficientă, formarea abilităților de cercetare prin utilizarea materialelor de referință, dezvoltarea deprinderilor de comunicare scrisă, verbală și vizuală” , activitate mediată de profesorii din Spania și “Metode non-formale de lucru cu elevii supradotați care pot fi utilizate la clasă, ca parte a activităților formale sau extracurriculare” și ”Metode non-formale de lucru cu părinții elevilor supradotați”, ateliere mediate de lucrătorii de tineret de la ONG-urile partenere YES și INK din România și Ungaria.
Prof. Augustina Ene
(Postat aprilie 2019)

Scoli mediul rural

Scoli mediul urban

PUBLICITATE

Go to top