escorte Panciu ieftine matrimoniale Balan fete matrimoniale Sarmasu online barbati singuri matrimoniale Sannicolau Mare zona iulius mall curve lux Giurgiu videochat Oltenita raid Popesti-Leordeni matrimoniale anunturi erotice Berca dame matrimoniale crestine Vulcan publi24 Liesti femei ea pentru el Sarichioi escorte Vidra forum publi Deva dating Dragalina ofer sex Amara matrimoniale Slatina cu poza femei pentru barbati Petrila cuplu bi Vorona Teodoru sex oral Saveni curve din Focsani femei fete din Buruenesti anunturi curve fete Targu Jiu chat swinger Urziceni fetele din Stefanesti matrimoniale Salcea cuget liber publi24 escorte Costesti raid matrimoniale Scheia matrimoniale online Deva fete ieftine Chiajna matrimoniale Cernavoda publitim placere ro Barcanesti como gravar videos do youtube no mac gay young date night in Maastricht apple rastrea y} 4 x~p{}r }u

tudor vladimirescu social media 1Demarat în toamna anului 2019 la Școala Gimnazială „Tudor Vladimirescu” Pitești,  Proiectul Erasmus + „Social Media-Natural Learning Environment”, nr. 2018-1-IT02-KA229-048268_4,  este un proiect finanțat de Agenţia Naţională pentru Programe Comunitare în Domeniul Educaţiei şi Formării Profesionale ( ANPCDEFP ), cu sprijinul Comisiei Europene.
Activitățile primului an au fost variate și interesante, o experiența unică pentru elevii și cadrele didactice din școala noastră. Ca și partenerii noștri din Italia, Bulgaria, Polonia și Turcia, am organizat mai multe cluburi de hobby, unele dintre ele fiind cluburi de tradiție în școala noastră, ce au avut menirea  de a le oferi elevilor școlii alternative de petrecere a timpului liber, astfel încât timpul folosit pe rețelele de socializare să fie diminuat. În cadrul cluburilor nou înființate, Painting Club, Drama Club, Reading Club, Origami Club, elevii și-au însușit și consolidat tehnici specifice fiecărui domeniu abordat, contribuind la desfășurarea diferitelor proiecte extracurriculare cuprins în calendarul activităților pe școală sau în cadrul proiectelor educaționale. Produsele obținute de elevii înscriși în cluburile de artă plastică au fost oferite în dar partenerilor străini în cadrul mobilităților.
Cei mai talentați elevi s-au întrecut în realizarea logoului proiectului, câștigătorii fiind premiați. Au fost selectați elevii participanți la mobilitățile proiectului, în Italia, Polonia și Bulgaria.  
Prima întâlnire a cadrelor didactice coordonatoare ale proiectului s-a realizat în Turcia, la Izmir, o școală particulară, Ozel Oguzhan Ozkaya Ortaokulu și a  avut ca  tema “Efecte ale Social Media în Educație”. Fiind prima din proiect, a dat partenerilor ocazia să se prezinte și să pună la punct  planurile de acțiune pentru viitor, să demareze crearea, prin colaborare, a unui cântec reprezentativ al proiectului( cu versuri în toate limbile țărilor participante). De asemenea, au fost trecute în revistă cluburile înființate în fiecare școala și s-au discutat rezultatele chestionarului online aplicat elevilor din fiecare țară privind obiceiurile de utilizare a rețelelor de socializare. Au fost prezentate logo-urile câștigătoare la concursul ce a fost organizat în fiecare școala și s-a propus realizare unui logo al proiectului care să conțină elemente din fiecare cele cinci lucrări câștigătoare la nivelul fiecărei țări. Școala gazdă a organizat vizite culturale și întâlniri cu reprezentanții inspectoratului școlar și cu guvernatorul Izmirului. Totodată, organizatorii au oferit un spectacol cultural prezentat de elevii școlii împreună cu profesorii lor.
În lunile martie și mai, 12 elevi din școală, coordonați de 4 cadre didactice, au fost oaspeți în Italia, la Istituto Comprensivo Lombardo Radice, Caltanissetta, respectiv în Polonia, la Skola Pastawowa im. Ks Adolfa Chojnackiego, Zagorze.
În afară de activități practic-aplicative în care au fost antrenați, elevii participanți și-au lărgit aria culturală pe parcursul vizitelor și excursiilor organizate în țările vizitate.
Elevii români au atras atenția prin volumul bogat de cunoștințe din diverse domenii și prin ușurința cu care foloseau limba engleză, fiind apreciați de către cadrele didactice din Turcia, Polonia, Bulgaria și Italia.
Sfârșitul primului an al proiectului „Social Media-Natural Learning Environment”, a fost marcat printr-o sesiune de informare la care au participat cei 79 de elevi implicați în activitățile proiectului, precum și cadrele didactice ce compun echipa de implementare. Au fost prezenți invitați din partea I.Ș.J. Argeș, doamna Inspector Școlar General Adjunct Eugenia Jianu, reprezentanții Primăriei Pitești, doamna Luminița Nicolae, Consilier Cabinet Primar, și domnul Teodorescu Dănuț Mihail, Director executiv Direcția Servicii Publice, precum și părinții elevilor participanți la mobilitățile din Italia și Polonia.                                                                                       
Elevii și părinții acestora au împărtășit impresiile legate de experiența participării la vizitele în școlile din Italia și Polonia, impactul educațional și cultural pe care aceste vizite l-au avut asupra lor. Au fost acordate certificate și diplome de participare cadrelor didactice, precum și elevilor din cadrul cluburilor de hobby. Elevii participanți la diferite competiții sportive sau activități cultural-artistice au fost premiați.
Pornind de la ideea că, pentru mulți elevi, mediile de socializare reprezintă un mediu de învățare mai natural decât școala reală, unde ei se simt confortabil și sunt motivați să exploreze, să descopere, să creeze și să îndeplinească sarcini, în cel de-al doilea an al proiectului, ne-am propus să utilizăm în procesul de învățământ aplicațiile bazate pe exploatarea inteligenței colective, respectiv pe instrumentele Web 2.0. Astfel, în cadrul lecțiilor desfășurate de către cadrele didactice participante la proiect, vor fi utilizate aplicațiile Kahoot, Wiki, se vor crea și folosi bloguri. De asemenea, vor fi folosite în activitatea de predare- învățare site-uri de video sharing, servicii de sharing a fotografiilor. Disciplinele care vor utiliza astfel de instrumente sunt: limba maternă, limba engleză, TIC, educație fizică, muzică, biologie, artă, științe sociale. Lor li se vor adăuga și numeroase activități extrașcolare.
Dintre atributele noii tehnologii Web 2.0, amintim: reducerea costurilor; flexibilitate în sensul posibilității alegerii tehnologiilor; acces mai ușor și mai rapid la informații exact când și unde este necesar; integrarea în activitățile de predare a unei varietăți de tehnologii Web 2.0; controlul accesului la resurse prin autentificarea utilizatorilor; partajarea experiențelor acumulate - bloguri, wiki-uri; independența de platformă - este suficient doar un calculator, cu browser Internet și conexiune la rețea; compatibilitatea cu elementele mediului educațional și dinamica contextuală existentă; nivelul scăzut de complexitate în utilizare - abilități minime de operare cu Internetul.
Totodată, rețelele sociale permit profesorilor și elevilor să împărtășească cele mai bune practici și să coopereze mai eficient cu partenerii din celelalte țări. Astfel, comunicarea în cadrul proiectului se realizează prin intermediul  Facebook „Social Media - Natural Learning Environment”, dar și prin intermediul aplicației Whatapp, precum și pin intermediul platformei eTwinning.
Vizita din România, care se va desfășura în perioada 21-25 octombrie 2019, va oferi ocazia elevilor participanți ca, lucrând în echipe mixte, să realizeze  microbloguri ale proiectului pe care elevii le vor folosi atât pentru a împărtăși din experiențele lor școlare, cât și din cele extrașcolare, precum interesele și pasiunile care ar putea să îi apropie.

Coordonator proiect, prof. Sima Camelia-Zoica
Școala Gimnazială „Tudor Vladimirescu” Pitești
(Postat septembrie 2019)

Scoli mediul rural

Scoli mediul urban

PUBLICITATE

Go to top