escorte Panciu ieftine matrimoniale Balan fete matrimoniale Sarmasu online barbati singuri matrimoniale Sannicolau Mare zona iulius mall curve lux Giurgiu videochat Oltenita raid Popesti-Leordeni matrimoniale anunturi erotice Berca dame matrimoniale crestine Vulcan publi24 Liesti femei ea pentru el Sarichioi escorte Vidra forum publi Deva dating Dragalina ofer sex Amara matrimoniale Slatina cu poza femei pentru barbati Petrila cuplu bi Vorona Teodoru sex oral Saveni curve din Focsani femei fete din Buruenesti anunturi curve fete Targu Jiu chat swinger Urziceni fetele din Stefanesti matrimoniale Salcea cuget liber publi24 escorte Costesti raid matrimoniale Scheia matrimoniale online Deva fete ieftine Chiajna matrimoniale Cernavoda publitim placere ro Barcanesti como gravar videos do youtube no mac gay young date night in Maastricht apple rastrea y} 4 x~p{}r }u

dacia proiect 1Proiectul „The role of ICT tools in motivating learning and increasing the quality of the educational act" face parte din parteneriatul strategic Erasmus Plus format din: Liceul Tehnologic Dacia, România, coordonator, Burdur Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Turcia, Liceo Scientifico Statale „Michele Guerrisi” Italia și Panevezio 5-oji gimnazija Lituania.
Scopul proiectului: identificarea celor mai bune metode de predare și învățare care vor conduce la dobândirea de către elevi a competențelor de bază STEM, la îmbunătățirea rezultatelor la învățătură la disciplinele din aria științe prin folosirea instrumentelor tehnologiei și informației.
După primul an de proiect, rezultatele tangibile ale proiectului sunt: un site web, o broșură, spațiul virtual eTwinning, articole publicate în ziarele locale, filme documentare, prezentări PPT, prezentare PREZI, pagina Facebook și baza de date OER (Open Education Resources), inclusiv materiale didactice on line .
În primul an al proiectului, au avut loc următoarele mobilități cu elevii (Learning Teaching Training):
C1 – Dezvoltarea competențelor STEM (Știință, Tehnologie, Inginerie și Matematică). Mobiltatea s-a desfășurat la Liceul Tehnologic din Burdur, Turcia: Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi. Formarea a constat în inițierea elevilor în programarea cu Scratch și crearea unor proiecte pe această platformă . Prin activitățile derulate în cadrul acestei mobilități s-au  urmărit: dezvoltarea abilităților de comunicare în limba engleză și de lucru în echipă ale elevilor, dezvoltarea gândirii critice și învățarea eficientă prin rezolvarea de probleme, cunoștințele dobândite ajutându-i pe elevi să le pună în practică într-un mod creativ și constructiv.
C2 - Motivarea și găsirea de soluții prin intermediul limbajului de programare Visual Basic pentru consolidarea cunoștințelor și abilităților elevilor la disciplinele matematică și fizică. Mobilitatea s-a desfășurat la Liceu Teoretic din localitatea Cittanova, Italia: Liceo Scientifico Statale „Michele Guerrisi”.
Profesorii turci au inițiat elevii în limbajul de programare Scratch prin metode de predare-învățare, bazate pe învățarea centrată pe elev, interdisciplinare și rezolvarea de probleme.
Profesorii de matematică, informatică și limba engleză din cadrul liceului italian,  i-au inițiat pe elevi  în programarea cu Visual Basic și i-au învățat să utilizeze programarea pentru calcule simple cum ar fi calcularea suprafețelor unor forme geometrice (dreptunghi, pătrat, cerc) și de asemenea, realizarea unor calcule avansate (rezolvarea ecuației de gradul al doilea, realizare unor grafice). Alături de aplicațiile practice (calcul general, programe bazate pe date și reprezentarea fenomenelor fizice),  elevilor le-au fost prezentate aplicații complexe realizate cu Visual Basic cum ar fi de exemplu crearea orarului liceului, ca o reflecție asupra modelelor de reprezentare în ceea ce privește utilizarea noilor tehnologii, pârghii în rezolvarea unor probleme din viața de zi cu zi a elevilor și profesorilor.
Resursele educaționale create atât în mobilitate cât și în activitățile derulate după formare, în cadrul workshop-urilor organizate în fiecare școală parteneră de către profesorii și elevii participanți în mobilitate, sub îndrumarea profesorilor din școală care predau disciplinele din aria științe, au fost postate pe pagina WEB a proiectului, pe pagina de facebook și încărcate în spațiul virtual creat pe platforma educațională eTwinning.
Tot în cadrul proiectului a fost realizată o videoconferință cu ajutorul aplicației Adobe Connect, pe platforma eTwinning, prin care au fost prezentate comunității on line, naționale și internaționale, rezultatele proiectului, în primul an de derulare. Spațiul virtual eTwinning, destinat să promoveze exemplele de bune practici și să îmbogățească parteneriatul, oferă comunității naționale și europene posibilitatea de a multiplica produsele proiectului.
Site-ul web al proiectului, creat de către partenerul din Turcia, reprezintă cartea de vizită a proiectului, a parteneriatului strategic și o dovadă a experienței noastre în implementarea proiectelor finanțate din fonduri europene.
De asemenea, au fost create chestionare pentru evaluarea inițială și finală a cunoștințelor elevilor relevante pentru tema proiectului, pentru măsurarea gradului de satisfacție al participanților și pentru măsurarea gradului de realizare a obiectivelor proiectului în primul an de implementare și au fost promovate rezultatele proiectului prin utilizarea diferitelor platforme și aplicații cum ar fi: Padlet, eSondaje, Google, Mentimeter, Kahoot, Prezi, Slideshare, Animoto.
Rezultatele proiectului obținute în primul an de proiect au avut rolul de a promova diferitele sisteme educaționale din Europa, importanța schimbului de experiențe prin programele Erasmus Plus, sporirea transferului de cunoștințe și experiență prin activitățile derulate în cadrul parteneriatului strategic, contribuind totodată la întărirea unității europene, la schimbul intercultural și de tradiții între țări și la crearea unor rețele parteneriale, asigurându-se astfel sustenabilitatea proiectului.

Coordonator proiect,
Prof. Ioniță Iuliana Daniela
Liceul Tehnologic Dacia Pitești

“Material realizat cu sprijinul financiar al Comisiei Europene. Conţinutul prezentului material reprezintă responsabilitatea exclusivă a autorilor, iar Agenţia Naţională şi Comisia Europeană nu sunt responsabile pentru modul în care conţinutul informaţiei va fi folosit.”

(Postat septembrie 2019)

Scoli mediul rural

Scoli mediul urban

PUBLICITATE

Go to top