06IoT sau “Internetul obiectelor” este un concept fierbinte, utilizat din ce în ce mai mult în afaceri. Termenul a fost inventat în 1999 de către britanicul Kevin Ashton, pe atunci brand manager la compania Procter & Gamble. În prezent, foarte multe companii încearcă să pună în aplicare IoT în viața de zi cu zi.

Astfel, companiile vor să atragă un număr cât mai mare de clienți, într-un mod cât mai ușor. Așteptările clienților sunt din ce în ce mai mari și din acest motiv, companiile trebuie să vină cu produse cât mai inovatoare și inteligente. ( )
IoT sau “Internetul obiectelor” este noul curent în afaceri, care va conduce la dezvoltarea unei noi ere a tehnologiei,  tehnologie ce va avea un potențial foarte mare de dezvoltare.  
Inovativitatea tehnologiei IoT constă în faptul că produsele inteligente vor putea comunica cu clientul și, implicit, cu producătorul, prin intermediul conexiunilor care vor ajuta la schimbul de date și stocarea în cloud, companiile putând îmbunătăți astfel produsele, potrivit datelor şi feedback-ului obţinut. Afacerea tradițională se va transforma într-un nou model de afacere. În prezent există o gamă largă de dispozitive care utilizează sisteme integrate de comunicare prin intermediul internetului: calculatoare, sisteme de încălzire sau de iluminat, electrocasnice, mașini, telefoane și alte dispozitive mobile.
În contextul actual, IoT va genera plus valoare noilor afaceri, companiile răspunzând mult mai rapid la nevoile clienților. Se vor putea face sondaje prin conexiunile directe cu clienții și se vor cunoaște nevoile lor, companiile venind cu produse cu noi caracteristici.

Prof. Ioniță Iuliana Daniela
Liceul Tehnologic "Dacia" Pitești

Scoli mediul rural

Scoli mediul urban

PUBLICITATE

Go to top